پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۴۰۹
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
مجلس یازدهم دارد گند می‌زند و هیچ کس پاسخگوی گند زدن‌ها نیست. آقای قالیباف، واقعا به چه شیوه‌ای دارید مدیریت می‌کنید؟ نکند منافق خطاب کردن خبرنگار و سیلی زدن در گوش سرباز را هم باید انقلابی گری بنامیم؟ هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید با قید فوریت این مسئله را بررسی نموده و پیشنهاد می‌شود که نمایندگان محترم، استعفای این نماینده برچسب زن را خواستار گردند.

شعار سال:حبیب آقاجری، نماینده مجلس در واکنش به پرسش خبرنگار از وزیر راه او را منافق خطاب می‌کند! اما این آقا کیست؟ آیا این گونه رفتارها زیر سوال بردن آبروی سپاه معظم پاسداران را باعث نمی شود؟ آیا آبرویی که سپاه ذره به ذره و با تلاش و غیرت بدست آورده ، شایسته است که توسط یک نظامی بازنشسته منتصب به این نیرو، به همین سادگی ریخته شود؟

ای کاش آن دانشگاه هایی که به امثال تو مدرک داده اند، اندکی تعامل و چارچوب مداری را نیز یاد می دانند . ای کاش این نوع کلیپ ها را آقای کدخدایی شورای نگهبان ببینند و شاخص سازی کنند تا هر فردی بنا بر پست یا پست های مدیریتی گذشته خود، اجازه ورود نداشته باشد.

گام دوم انقلاب را باید با پاکسازی ها شروع کرد. تمدن اسلامی ایرانی و توسعه بینانسلی کشور را نباید بازیچه حرف ها و سلیقه های هر فردی قرار داد.

تعداد بازدید : 22



پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی اسکان نیوز

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین