پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۴۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
در جلسه‌ای اداری یا رسانه‌ای، شاهد اختلاف نظر بین علی اکبر پور محمدی فرماندار رفسنجان با یک خبرنگار درباره طرح انتقال آب هستیم. خبرنگار از حمایت و جهت گیری‌های فرماندار برای یک طرح انتقال آب و کشتن شتر می‌پرسد و فرماندار با وقاحت می‌گوید که یک بار دیگر تکرار کنی، توی دهنت می‌زنم، حواست جمع باشه! جناب وزیر کشور، چه حق با فرماندار باشد یا خبرنگار موضوع مورد نظر ما نیست، حتی برای دولتی با تحفظات اخلاقی دولت سیزدهم، عذرخواهی هم دردی از ما دوا نخواهد کرد. عزل فوری فرماندار رفسنجان را از شما تقاضا داریم.
شعار سال: هجده آذرماه ۱۴۰۰ تازه به مقام فرمانداری رسیده است. علی اکبر پور محمدی را می‌گویم، فرماندار ۷۰ روزه می‌خواهد در دهن رسانه و حوزه خبر و خبرنگار بزند، زهی خیال باطل. اجدادت هم توان این کار را نداشته و ندارند و نخواهند داشت.

در مراسم معارفه خود درباره اصول کاری خود، گفته است (خبر در سایت فرمانداری):
چیزی که نیاز است، احترام به اصول و ارزش‌های نظام و کشور با محوریت ولایت پذیری و ولایت فقیه است. به همه سلیقه‌ها در هر خط فکری احترام می‌گذاریم، باید فراجناحی کار کرد و همه باهم کمک به ارتقا شهرستان کنیم و دوری از تنش‌ها در دستور کار است، دست یاری به همه دراز می‌کنیم. توجه به نیاز‌های منطقه ای، توجه به انسان‌هایی که در پست‌های فعلی هستند و اگر برای نظام و مردم تلاش می‌کنند از آن‌ها استفاده خواهیم کرد و ادامه کار خواهند داد.

معنای احترام به همه سلیقه‌ها و خط فکری را دیدیم! معنای ولایت پذیری با زدن در دهان شهروند انقلاب و سربازان جبهه تبیین ولایت را هم دیدیم! دوری از تنش‌ها را هم دیدیم! و..

راستی انتخاب ایشان بر چه مبنایی صورت گرفته است؟ عملکرد شاخص نامبرده در شهرداری رفسنجان چه بوده است (از سال ۱۳۹۲)، چرا با انتصاب ایشان بعنوان فرماندار، شاهد خیلی از نارضایتی‌های نیرو‌های انقلابی شهرستان رفسنجان بودیم (مراجعه شود به خبر ۶۳۲۷۹ پایگاه خبری روراستی)، چه خبر از شرکت عمران رودان زمین! چه خبر از عملکرد قبلی ایشان در سمت فرماندار شهرستان؟ چه خبر از وعده‌هایی نظیر آماده بودن طرح توسعه گردشگری، اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی، توسعه مشاغل خانگی، ایجاد شهرک صنعتی مس، طرح حفظ و احیا سرمایه‌های موجود در کشاورزی، صنعت و خدمات و مواردی همانند که در دوره شهرداری از آن سخن می‌راندند!

از سردار احمد وحیدی وزیر محترم کشور می‌خواهیم که دستور عزل نامبرده را با قید فوریت صادر کنند. از نمایندگان شریف مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، انتظار می‌رود که از فرماندار هتاک برائت جسته و تاکیدات و زمینه‌ای قانونی برای عزل فوری آقای پورمحمدی را فراهم سازند.
 
تعداد بازدید : 54
 
در همین رابطه ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در واکنش به تهدید خبرنگار توسط فرماندار رفسنجان در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:«دهان خبرنگار می‌زنید؟ قرار بود مردم، ولی نعمت مسوولان باشند، خبرنگار هم صدای مردم است. گوش و چشم مردم.»
 
تقاضای عزل فوری فرماندار رفسنجان از رئیس جمهور و وزیر کشور
 
از تمامی رسانه‌های کشور (مکتوب با تاکید بر روزنامه‌ها و برخط با تاکید بر خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری) از رسانه‌های استان کرمان (بشکل خاص)، درخواست می‌کنیم، موضع گیری حرفه‌ای در خصوص این رویداد جلف و غیر اخلاقی و غیر متعهدانه داشته و درخواست برکناری فوری فرماندار رفسنجان را از رئیس جمهور، وزیر کشور و نمایندگان مجلس، پیگیری کنند.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
1
کارتون عالی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
0
درست و حسابی عزل شد. از فامیل های پورمحمدی های کرمان است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین