پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۸۳۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
انصاف نیوز به انعکاس خبری از اخراج خبرنگار از شورای شهر کاشان، انتقاداتی چند را بر این شیوه تعامل با خبرنگاران وارد دانسته و توضیحاتی در این خصوص ارایه نموده است. ورای تائید یا تکذیب توضیحات، منتظر دریافت دفاعیات شورای شهر کاشان و روشنگری‌های احتمالی هستیم

شعار سال: «زهرا جلوداریان» دومین خبرنگار کاشانی است که در چند ماه اخیر برای تهیه گزارش از جلسات شورای شهر کاشان با مشکل روبرو می‌شود.
 
پیش از این نیز از ورود خبرنگار کاشان نیوز به این شورا ممانعت شده بود.
 
جلوداریان درباره اقدام امروز هاشمی طاهری گفته است: آقای نادعلی عضو شورای شهر درحال صحبت بود و من مثل همیشه فیلم می‌گرفتم. آقای هاشمی طاهری همراه شهردار وارد جلسه شد. به من گفت فیلم نگیر.
 
در فیلمی که توسط این خبرنگار گرفته شده، سخنران جلسه خطاب به شهردار می‌گوید وضعیت خدمات شهری ما اصلا خوب نیست که رئیس شورای شهر به جلوداریان می‌گوید: «نه فیلم بگیر و نه عکس، والسلام»
 
خبرنگار می‌گوید: مگر اینجا صحن علنی شورا نیست؟
 
در ادامه هاشمی طاهری از خبرنگار می‌خواهد جلسه را ترک کند. او به سایر اعضای شورا می‌گوید جلسه تا زمان خروج خبرنگار ادامه پیدا نمی‌کند.
 
جلوداریان از هاشمی طاهری علت رفتار او را می‌پرسد. رئیس شورای شهر کاشان می‌گوید: «نمی‌خواهم علت را بگویم.»
 
هاشمی طاهری پیشتر رئیس شورای اصولگرایان کاشان بوده است.
 
سیدجواد ساداتی نژاد، نماینده پیشین کاشان و وزیر فعلی جهادکشاورزی از لیستی که هاشمی طاهری در آن قرار داشت، حمایت کرده بود.
 

تعداد بازدید : 7


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز  ، تاریخ انتشار: 30 آبان1400، کدخبر: ،318364 /www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین