پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۳۹۱۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
صبح امروز نشست خبری رئیس شورای شهر تهران در آستانه روز خبرنگار با اصحاب رسانه برگزار شد اما رئیس شورای شهر تهران به سوال خبرنگار رکنا در مورد برآورد شورای شهر تهران از عملکرد بخش اجتماعی، فرهنگی و پاکسازی شهر، پاسخ نداد. خبرنگار نیز جلسه را ترک کرد. بنظر می رسد که برخی از مدیران اجرایی بسان دوره طاغوت ، احساس شاه بودگی می کنند. آقای چمران، تو از شورا و از بیت المال و مال متعلق به شهروندان حقوق می گیری و باید پاسخگو به سوالات شهروندان و رسانه ها هم باشی. اصلا دست تو نیست که بخواهی انتخاب کنی به چه سوالی پاسخ بدهی یا ندهی . سوال نادرست ، سوال انتهای جلسه تو بود که روابط شخصی برادر خواهری را تشبیه به پرسش در خصوص عملکرد شهرداری و شهردار کردی؟ ماشاالله با این همه سن، ان شاالله توان ریاست بر شورای شهر را هم داری دیگر؟! روی دیگر سخن ما با خبرنگاران ساکت در جلسه است. روزتان مبارک دوستان. کارت هدیه هم دادند یا نه؟ ویدئوی انتهای خبر بی مناسبت به حال شما نیست.

شعارسال: صبح روز، شانزدهم مردادماه سال ۱۴۰۲ نشست خبری مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در آستانه روز خبرنگار با نمایندگان رسانه‌های مختلف کشور در شورای شهر برگزار شد.

احسنت بر خبرنگار رکنا بابت خروج اعتراض گونه بر رفتار نادرست مهدی چمران + سلام بر خبرنگاران ساکت در جلسه،روزتان مبارک!

در این نشست خبری، زهرا علی هاشمی، خبرنگار اجتماعی رکنا از مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در خصوص میزان رضایت رئیس شورای شهر به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری، از عملکرد شهرداری در دوره مدیریت علیرضا زاکانی در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و پاکسازی و نظافت شهری سوال کرد که اینگونه پاسخ شنید:" سوال شما درست نیست. به این سوال پاسخ نمی‌دهم. "

اصرار خبرنگار برای رسیدن به پاسخ از رئیس شورای شهر تهران در خصوص برآورد شورای شهر تهران از عملکرد شهرداری در معاونت‌های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری به این پاسخ رسید:" من به هیچ عنوان به این سوال شما پاسخ نمی‌دهم. "

وقتی مهدی چمران در مورد سه بخش مهم، ماموریت شهرداری در مدیریت شهری هیچ پاسخی به خبرنگار نداشت خبرنگار از روی صندلی بلند شده و ضمن بیان اینکه شما در آستانه روز خبرنگار حاضر نشدید به سوال خبرنگار در مورد برآورد رویکرد شهرداری در بخش اجتماعی و فرهنگی و پاکسازی شهری پاسخ بدهید. با اجازه این جلسه را ترک می‌کنم. چمران گفت: "شما سوال شخصی خود را به نام مردم می‌پرسید" خبرنگار گفت: " رسانه ما برای مردم است و من سوال مردم را از شما می‌پرسم. "

تعداد بازدید : 4

چمران در نهایت گفت: موفق باشید. به حتم شما گرسنه هستید که جلسه را ترک می‌کنید! " و پاسخ خبرنگار این بود: تنها به دلیل عدم پاسخگویی شما این جلسه را ترک می‌کنم.

خبرنگار رکنا بعد از این سوال و پاسخ جلسه را ترک کرد.

تعداد بازدید : 5

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رکنا، تاریخ انتشار: 16مرداد1402، کدخبر: 916886، www.rokna.net

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین