پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۸۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
معاون اجتماعی اداره بهزیستی خراسان شمالی، اختلافات حاد خانوادگی را یکی از مهمترین عوامل در اقدام به خودکشی در بین جوانان این استان ذکر کرد و گفت: به این دلیل که بچه‌ها آسیب پذیری بیشتری در مقابل فشار‌ها داشته و آستانه تحمل آن‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی کم‌تر است، سن خودکشی در این استان کاهش یافته و به ۱۶ تا ۱۹ سالگی رسیده است.
شعار سال: معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی اظهارکرد: اقدام به خودکشی های صورت گرفته در این استان بیشتر در قشر بانوان بوده است.

وی با اشاره به اینکه کاهش سن آسیب اجتماعی اقدام به خودکشی برای ما هم عجیب است، تاکید کرد: باید به صورت کارشناسی شده بر روی این موضوع مطالعه صورت گیرد و این آسیب به صورت ریشه ای مورد بررسی قرار گیرد.

قربانی افزود: اما یکی از مهمترین عواملی که سبب شده تا اقدام به خودکشی به خصوص در افراد با سنین کم صورت گیرد اختلافات حاد خانوادگی است چراکه بچه ها آسیب پذیری بیشتری در مقابل فشارها دارند و از سوی دیگر آستانه تحمل آن ها نیز در مقابل آسیب های اجتماعی و خانوادگی کم تر است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر اقدام به خودکشی در زنان بیشتر از مردان است و در واقع زن ها می خواهند با انجام این کار نشان دهند که انتظار حمایت های خانوادگی و اجتماعی بیشتری دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این موضوع که اعلام می شود افراد دچار اختلال روانی دست به خودکشی می زنند را قبول ندارم چراکه فرد به نقطه ای می رسد که این اقدام را انجام می دهد و باید بررسی کرد که چه عواملی موجب شده تا فرد تصمیم به خودکشی می گیرد.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی نیز بیان کرد: اقدام به خودکشی در سال جاری جزء دومین آسیب اجتماعی در این استان بوده و سن آن کاهش یافته و به سن ۱۶ تا ۱۹ سالگی رسیده است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1399، کد خبر: 101298، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
خراسان خصوصا حراسان جنوبی اوضاع خوبی از نظر روان های سالم نداره و مردم دارن رو به اختلالات شدید روانی میرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
اختلافات خانوادگی روی بچه‌ها بیشترین تأثیر رو داره و ممکنه مسبب این امر باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین