پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: ۱۲ کارخانه تولید شن و ماسه به دلیل کم‌فروشی و تقلب، پلمب شدند.
شعار سال: علی رحیمی‌آذر روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: به دنبال گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر وجود تخلف، تقلب و کم‌فروشی از سوی کارگاه‌های شن و ماسه در اردبیل بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس و با هدف برخورد قانونی با سودجویان تیمی متشکل از رئیس شعبه سیار، نمایندگان دادگستری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی در قالب گشت مشترک از کارگاه‌های تولید شن و ماسه بازدید کردند.

وی اظهارکرد: در بازدید‌های اولیه از این کارگاه‌ها، تخلفات متعددی از جمله کم‌فروشی و تقلب و همچنین عدم رعایت دپوی ۲۴ ساعته ماسه تولیدی و ایجاد رمپ (انجام عملیات خشک کردن) در کارگاه‌ها محرز تشخیص داده شد.

وی با اشاره به پلمب ۱۲ کارگاه با دستور قضایی بیان کرد: برای متهمان متخلف پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

وی اضافه کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او ادامه داد: با اخلال‌گران نظم اقتصادی و برهم‌زنندگان آرامش بازار و افرادی که دست به احتکار، افزایش خودسرانه قیمت و یا قاچاق کالا می‌زنند مماشات نشده و برای پرونده‌های تعزیراتی در سریع‌ترین زمان ممکن حتی در محل بازرسی واحد‌های صنفی حکم تعزیراتی مقتضی صادر می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آن‌ها نظارت می‌شود.

رحیمی‌آذر پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

وی افزود: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.
 
پلمب ۱۲ کارخانه محتکر شن و ماسه در اردبیل

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از می‌متالز، تاریخ انتشار:۱۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۵۸۶۲۱، www.me.metals.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
اینکه تو این شرایط عده ای هستن که دارن با جان و مال مردم بازی میکنن مایه شرم برای واحد های نظارتی هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین