پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۱۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
فریدون مهروانی در سال ۱۳۱۹ در محلهٔ شاپور متولد شد و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ درگذشت. صاحب اغذیه‌فروشی کوچک، اما بشدت مشهوری که در سال ۱۳۴۶ در میدان نیلوفر، تأسیس شد.

شعار سال: در مورد وجه تسمیه «فری کثیف» روایت های زیادی وجود دارد. قدیمی‌ترها می‌گویند که فری کثیف مغازه‌ای بود قدیمی و کوچک و با مشتری‌های زیاد، همیشه فر مغازه‌ روغنی بود و کارگران دائم در حال طبخ ساندویچ . به همین دلیل ، مغازه‌ به فری کثیف، معروف شد.  روایت دیگری وجود دارد که فریدون در جوانی به خاطر اخلاق "تندش" به فری کثیف معروف شده که البته درباره درستی این روایت تردید وجود دارد.

ساندویچی فریدون که در مغازه ای در خیابان نیلوفر بسیار در بین مردم معروف است، شامل دو مغازه کوچک و ساده ۱۲ متری است؛ با تجهیزاتی معمولی و ساده. با وجود محبوبیت این مغازه، فریدون مهروانی، علاقه‌ای به توسعهٔ آن و حتی ایجاد شعب جدید نداشته و حاضر به تغییر مکان مغازه نبود .  فریدون در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ درگذشت.

 

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین