پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۰۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
اداره کل امور بانوان شهرداری تهران فراخوان طراحی آثار حجمی با موضوع «یادبود ۱۷هزار زن شهید، جانباز و آزاده» را همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر کرد.
شعار سال : مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران روز چهارشنبه گفت: این رویداد هنری با هدف به تصویرکشیدن رشادت‌ها و ایثار زنان شهید، جانباز و آزاده در هشت سال دفاع مقدس و روز‌های انقلاب اسلامی طراحی شده است.

«زهرا بهروزآذر» افزود: شهر‌های زیادی در جهان هستند که در فضا‌های شهری خود همواره یاد جنگ‌ها، دلاوری‌ها و مقاومت‌های گذشته را با ساخت مجسمه‌ها و یادمان‌ها زنده نگه می‌دارند که در بین آن‌ها یاد فداکاری زنان جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی بیان کرد: اداره کل امور بانوان شهرداری تهران ذیل برنامه‌های مصوب «تهران ۱۴۰۰» با همکاری معاونت زنان ریاست جمهوری و بنیاد شهید انقلاب اسلامی در نظر دارد در راستای حفظ و نکوداشت مقام والا و ارزش‌های زنان فداکار و از جان‌گذشته یادبودی در قالب اِلمان حجمی، مجسمه و طراحی محیطی را در شهر به نمایش درآورد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اظهارداشت: این اداره کل از تمامی هنرمندان مجسمه‌ساز دعوت می‌کند تا در فراخوانی با شرایط و ضوابط اعلام شده برای طراحی «یادبود ۱۷هزار زن شهید، جانباز و آزاده» شرکت کنند.

«بهروزآذر» با اشاره به برگزاری این یادبود در دو بخش فراخوان عمومی و مدعوین گفت: در بخش فراخوان عمومی تمامی آثار ارسالی هنرمندان مجسمه‌ساز (باتجربه و تازه‌کار) توسط داوران بررسی و از بین طرح‌های ارسال شده سه اثر انتخاب و جوایزی به نفرات اول تا سوم اهدا می‌شود، بخش مدعوین در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران افزود: در نهایت یک اثر از بین آثار برگزیده انتخاب و در اندازه مناسب در فضای عمومی شهری اجرا خواهد شد.

هنرمندان برای شرکت در رویداد هنری «یادبود ۱۷هزار زن شهید، جانباز و آزاده» می‌توانند طرح‌های خود را در قالب تصاویر سه بعدی (حداکثر پنج اثر) به همراه توضیح و توجیه طرح پیشنهاد شده به عنوان بیانیه اثر (استیتمنت) و مشخصات فردی، رزومه مکتوب و تصویری تا ۱۸ اسفندماه امسال از طریق نشانی yadbood.۱۷@gmail.com به دبیرخانه یادبود ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۰۲۱۹۳۷۰۹۱ تماس بگیرند و یا به نشانی ۱۷ hezarzan_yadbood در فضای مجازی مراجعه کنند.
 
یادبودی برای ۱۷هزار زن شهید، جانباز و آزاده
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار 15 بهمن 99 ، کد خبر : irna.ir ، 84209579
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
همین یاد بود ها شاید تو چم عده ای ننیاد و فکر کنن بیهوده ست اما فرهنگ بزرگی رو حفظ میکنه در تاریخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین