پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۲۷۴۸۱
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹
در صورت برگزاری هرچه سریعتر جلسه شورای سنجش توسط ریاست سازمان سنجش تا پیش از پایان فرصت ثبت‌نام، دانشگاه آزاد آمادگی لازم برای ثبت‌نام از داوطلبان رشته پیراپزشک را دارد.
شعار سال : توضیح صفحه اینستاگرام دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه، درباره تکمیل ظرفیت رشته پیراپزشکی دانشگاه آزاد:

در سال ٩۶ در شورای سنجش و پذیرش مصوبه‌ای تصویب شد مبنی بر اینکه هیچ زیر نظامی اجازه تکمیل ظرفیت در فرآیند جذب دانشجو را ندارد مگر با مجوز شورای سنجش و پذیرش، این مصوبه از سال ۹۷ اجرایی شد.

امسال هم دانشگاه آزاد برای پر کردن ظرفیت‌های خالی مانده پیرا پزشکی درخواست تکمیل ظرفیت داد، اما متاسفانه رئیس سازمان سنجش که دبیر شورای سنجش هم هست نه جلسه شورای سنجش را برگزار کرده و نه به دانشگاه آزاد برای جذب مجوز می‌دهد.

در صورت برگزاری هرچه سریعتر جلسه شورای سنجش توسط ریاست سازمان سنجش تا پیش از پایان فرصت ثبت‌نام، دانشگاه آزاد آمادگی لازم برای ثبت‌نام از داوطلبان را دارد.
 
داستان بی پایایان تکمیل ظرفیت رشته پیراپزشکی

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار ۲۳ بهمن ۹۹، کد خبر: farhikhtegandaily.com، ۵۱۵۰۳
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین