پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۱۲۰
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
شهرداری تهران از میان ۱۰۰ شهرداری کشور رتبه نخست را در حوزه پژوهش شهری کسب کرد.
شعار سال: پایگاه رتبه‌بندی شهرداری‌های ایران، رتبه و جایگاه شهرداری‌های کشور را بر اساس فعالیت در حوزه پژوهش شهری، منتشر کرد. نتایج این پایگاه معیاری برای اندازه گیری تعهد شهرداری‌ها به مدیریت علمی و تخصصی شهر‌ها است. بر اساس آنچه که این پایگاه منتشر کرده است، شهرداری تهران با انجام و انتشار یک هزار و ۴۵۰ مقاله پژوهشی توانست رتبه نخست پژوهش شهری را از میان ۱۰۰ شهرداری در کشور کسب کند.
پژوهش‌های شهری از سوی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران انجام شده و سال ۱۳۹۸ هم شهرداری تهران توانسته بود رتبه نخست را از آن خود کند. به تازگی هم دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری را برگزار کرده بود.
پس از شهرداری تهران، شهرداری‌های مشهد با ۴۴۶ پژوهش، اصفهان ۲۰۳، شیراز ۱۸۹، تبریز ۱۰۵ و زاهدان با ۷۲ پژوهش در رتبه‌های بعدی قرار دارند. این رتبه بندی بر اساس مجموع تعداد کل مقالاتی است که پژوهشگران و محققان کشور برای هر یک از شهرداری‌های ایران نوشته اند. بیشترین مقالات و پژوهش‌ها درباره شهر‌های هوشمند، تاب آوری و مدیریت بحران، برنامه ریزی شهری و حوزه شهری بوده است. همچنین تاکنون چیزی نزدیک به ۱۸ هزار مقاله در حوزه شهری منتشر شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار ۲۲ بهمن 1399، کد خبر: ۱۲۰۲۱۰۲۱۰۱۰۵۰۵۷۶۸۹، https://www.aryanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین