پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۲۸۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: بیش از ۸۰ درصد نقد‌های محتوایی حوزه علمیه، در چاپ جدید کتاب‌های درسی اعمال شده است.
شعار سال: علیرضا حاجیان‌زاده در نشست مجازی ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ستادی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و حوزه علمیه با استفاده از تجربیات بیش از یک دهه فعالیت و بهره گیری از اسناد بالادستی، برنامه پنج ساله همکاری مشترک را تدوین کرده است و امسال در دومین سال اجرای این برنامه هستیم.
لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت همکاری‌های مشترک بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش
وی با اشاره به محوریت ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین تاکید این سند بر لزوم مشارکت دستگاه‌ها و نهاد‌های برون سازمانی در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت مطرح کرد: این دو مقوله با توجه به رویکرد تربیتی سند تحول بنیادین به مشارکت، تعامل و همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش معنا می‌بخشند.
حاجیان زاده از قابلیت عملیاتی بودن و جامعیت برنامه به عنوان دو ویژگی برنامه پنج ساله همکاری مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش نام برد و گفت: این همکاری‌ها در عرصه‌های نیروی انسانی، تبلیغ و فعالیت فرهنگی، برنامه درسی و مشارکت حوزه در تامین محتوای آموزشی و محتوای کتب درسی، پژوهش و تبادل فکر و اندیشه با حوزه علمیه و همچنین مدارس وابسته به حوزه علمیه جریان دارد.
هدفگذاری جذب سالانه ۵۰۰۰ طلبه
مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت همکاری‌های مشترک بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در برنامه پنج ساله همکاری‌های مشترک بین دو نهاد جذب سالانه پنج هزار طلبه وظیفه هدف گذاری شده است، همچنین تعدادی از طلاب نیز برای همکاری با آموزش و پرورش به روش خرید خدمات جذب خواهند شد.
وی با اشاره به اجرای دو طرح امین و روشنا با هدف تبلیغ و ترویج فعالیت‌های فرهنگی در مدارس یادآور شد: در تامین محتوای آموزشی و محتوای کتب درسی نیز مشارکت‌های خوبی بین حوزه و آموزش و پرورش صورت گرفته است به گونه‌ای که در سال جاری بیش از ۸۰ درصد نقد و بررسی‌های انجام شده در چاپ جدید کتب درسی اعمال شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۴۵۳۵۸۹، https://www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
برچسب ها: مدرسه ، حوزه علمیه ، کتاب ، طلبه
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
خدا به خير كنه اين سري از كتاب هاي درسي رو احتمال زياد عكس تمومي بانوان از كتاب ها حذف شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین