پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۳۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
فرماندار سراوان گفت: مردم در سفر مسوولان استانی به این شهر باید توسعه زیرساختهای مناطق خود را در خواست کنند نه اینکه ساعتها وقت ملاقات را به خواستهای کوچک و کم‌اهمیت اختصاص دهند.
شعارسال:  سید عبدالحسین سجادی روز یکشنبه در جمع نمایندگان گروههای مختلف مردمی سراوان اظهار داشت: خواستهای کم‌اهمیت پایان ناپذیر است و اگر ذهن و وقت مسوولان مشغول پرداختن به‌این مسایل شود، آهنگ توسعه و پیشرفت منطقه کند و زیان آن در درازمدت متوجه خود مردم خواهد شد.

وی بیان کرد: در سفرهای مدیران و مسوولان ارشد استان به سراوان مردم خواستار اجرای طرحهای کوچک و سطحی می‌شوند گرچه خواسته مردم محترم و قابل پیگیری است اما چنانچه اعتبارهای استانی برای چنین کارهایی هزینه شود طرحهای بزرگ راکد خواهد ماند.

فرماندار سراوان گفت: علاوه بر این، ساخت جاده‌ها به عنوان شاهرگ حیاتی شهرها و توسعه فعالیت بازارچه‌های مرزی به عنوان زیرساختهای اقتصادی به سبب کمبود اعتبار راکد مانده و توسعه و پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: توسعه در همه زمینه‌ها اعم از مسایل اقتصادی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی باید متوازن باشد.

وی افزود: وقتی مردم یک منطقه با مشکل تامین آب آشامیدنی و زمینه اشتغال به عنوان ضرورتهای اولیه روبرو هستند، نباید توقع داشت که در هر روستا یک کتابخانه عمومی ساخته شود.

او بیان کرد: دولت عدالت محور توجه ویژه‌ای به همه ابعاد زندگی مردم دارد بگونه‌ای که رییس جمهوری در سفر استانی به سیستان و بلوچستان و بازدید از تمامی نقاط استان دستور ساماندهی طرحهای عمرانی و زیرساختها را داد.

فرماندار سراوان ادامه داد: در همین راستا با عنایت و توجه خاص مدیریت ارشد استان سیستان و بلوچستان در برنامه‌ریزیهای انجام شده اعتبارهای عمران شهری سراوان رشد چشمگیری یافته است.

وی تاکید کرد: از سهمیه اعتباری تخصیص یافته به این شهرستان باید با مدیریت صحیح استفاده بهینه کرد تا مشکلات اصلی مردم حل شود نه اینکه این اعتبارها صرف کارهای ناپایدار و زودگذر شده و مشکلات مردم همچنان پابرجا باشد.

او ادامه داد: دغدغه اصلی امروز مردم به خصوص جوانان اشتغال و مسکن است لذا مدیران ارشد سیستان و بلوچستان در راستای اعمال سیاستهای دولت عدالت محور تلاشهای گسترده‌ای را برای رفع این مشکلات آغاز کرده‌اند و نتایج آن در آینده نزدیک بسیار مطلوب و راهگشا خواهد بود.

وی گفت: هیچ فردی حق ندارد وعده غیر عملی به مردم دهد و همه مدیران باید با مطالعه دقیق قانون بودجه و برنامه پنج ساله توسعه در مسیری برنامه‌ریزی و حرکت کنند که اجرای آنها بر اساس قانون میسر باشد.?

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پرتال استان سیستان و بلوچستان، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1386، کدخبر: 1245، www.sbportal.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین