پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارتحال آیت الله نظری خادم الشریعه را تسلیت گفت.
شعار سال: در پیام این نهاد حوزوی آمده است: رحلت عالم مجاهد و فقیه پارسا، یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه (رضوان الله تعالی علیه) موجب تأثر و تألّم گردید.
 
این شاگرد برجسته حضرات آیات عظام بروجردی و امام خمینی (قدس سرهما) سال‌ها در راه اعتلای دین و خدمت به مردم مجاهدت کرد و عمر پر برکت خود را در تبلیغ و ارشاد و هدایت مردم گذراند.

پس از آغاز نهضت امام خمینی (قدس سره)، ایشان به یاری استاد خویش شتافت و از پیشتازان و علمای تاثیر گذار در روشنگری علیه مظالم دستگاه ستمشاهی و پیوند روحانیت و علمای مازندران با امام خمینی (قدس سره) بود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم فاضل و انقلابی پرهیزگار را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم، علاقه‌مندان و مردم شریف استان مازندران تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۰۰۲۰۰، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
واقعا از ته دلمون سوگوار این عزیز از دست رفته شدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین