پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۵۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
رئیس اداره حفاظت محیط زیست اردستان گفت: شهرداری این شهرستان به همراه دهیاری روستای اسلام آباد بخش زواره به دلیل مدیریت نکردن پسماند به دستگاه قضایی شهرستان معرفی شدند.

شعار سال:حسین شواخی،در کارگروه پسماند شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: موضوع پسماندهای بیمارستانی یکی از دغدغه های محیط زیست شهرستان است که باید در خصوص آن تحقیق و تفحص شود.
 
وی با بیان اینکه پس از چندین بار اخطارهای کتبی و شفاهی به شهرداری اردستان متاسفانه اقدام موثری در جهت بهبود وضعیت ترانشه پسماند اردستان نشد، افزود: وضعیت ترانشه های پسماند شهرداری اردستان تهدید علیه بهداشت عمومی است و محیط زیست، شهرداری اردستان به همراه دهیاری روستای اسلام آباد بخش زواره به دلیل مدیریت نکردن پسماند به دستگاه قضایی شهرستان معرفی شدند.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست اردستان گفت: متاسفانه شاهد دفن پسماندهای شهری در شهرهای زواره و مهاباد هستیم که آتش زدن پسماندهای شهری برابر قانون هوای پاک خلاف قانون است و طبق آن با متخلفان به عنوان مجرم برخورد می شود.
 
شواخی خاطرنشان کرد: اگرچه شهرداری اردستان حتی کمترین اقدامی را در برای موضوع پسماند انجام نمی دهد اما با هر اخطار محیط زیست نیز شهرداری واکنش نشان می دهد.
 
وی با بیان اینکه با اعلام شهرداری اردستان روزانه حدود ۸ تن زباله در اردستان تولید می شود، گفت: از دستگاه قضایی شهرستان تقاضامندیم در موضوعی که با سلامت شهروندان در ارتباط است با سختی برخورد کند.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست اردستان گفت: در شهرستان اردستان ۳ سایت شهری و حدود ۱۵ سایت روستایی وجود دارد که حدود ۶۰ درصد آنها استاندارد نیست و اصولی اقدام به دفن پسماند نمی کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  30 بهمن  1399  ، کدخبر: 1040664، www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
1
قبول کنیم در زمینه مدیریت پسماند نتونستیم اونطور که باید خصوصا در استان های شمالی برخورد لازم رو داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین