پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۲۸۵۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
ایرانسل و دانشگاه تربیت‌مدرس، در زمینۀ توسعۀ ۵G و مطالعۀ فناوری‌های نوین (از جمله زیرساخت‌های ۶G)، قرارداد همکاری امضا کردند.
شعار سال: مراسم عقد قرارداد «آزمایشگاه فناوری‌های نوین» بین شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و دانشگاه تربیت‌مدرس، صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹، در حاشیۀ نمایشگاه اینترنت اشیا (IoTEX)، با حضور دکتر حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی ایرانسل و دکتر نادر مکاری، عضو هیأت‌علمی و مدیر گروه مخابرات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت‌مدرس برگزار شد.

این قرارداد با هدف استفادۀ مشترک از ظرفیت‌های ایرانسل و دانشگاه تربیت‌مدرس برای برگزاری دوره‌های آموزشی، هم‌افزایی در زمینۀ تحقیق و توسعه، طراحی و پیاده‌سازی راهکارهای نوآورانه، بومی‌سازی زیرسیستم‌های موجود برای شبکه‌های نسل آینده، توسعۀ خدمات ارزش افزوده و دیجیتال و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا در حوزه فناوری‌اطلاعات و ارتباطات منعقد شده است.

بر اساس این قرارداد، چندین همکاری مشترک در راستای توسعۀ نسل پنجم تلفن‌همراه (5G) و ایجاد زیرساخت‌های نسل ششم (6G) آغاز شده است که از میان آن‌ها می‌توان به تأسیس آزمایشگاه فناوری‌های نوین برای شبکه‌های نسل آینده در دانشگاه تربیت مدرس و امضای قرارداد «اشتراک طیفی» اشاره کرد.

ایرانسل و دانشگاه تربیت‌مدرس، پیش از این تفاهم‌نامه‌ای را در این زمینه امضا کرده بودند که امضا این قرارداد، در ادامۀ همین تفاهم‌نامه منعقد شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.ictna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
ایرانسل در زمینه قرارداد بستن با بانک های منابع انسانی خیلی قوی هست و داره نخبه هارو جذب میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین