پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
بارها و بارها به کارکردها، شیوه اجرا ، عملکرد و ایرادات طرح ترافیک تاخته و نقدش کردیم. اما اگر شما از سنگ صدا شنیدید ، ما هم از کارشناسان مدیریت شهری ، پلیس راهور ، شورای عالی ترافیک و ....، صدا شنیدیم ؟ می دانید چرا؟ جواب روشن است، هیچ دفاعی نداشته و ندارند و طرح ترافیک سرتا به پا قابل نقد ، تبدیل شده است به منبع درآمد ناپایداری برای شهرداری . اذعان دارند که مشکل اصلی ریز ذرات از خودروهای دیزلی است، اما بالغ بر 90 درصد جریمه را خودروی های بنزینی باید بپردازند!آیا در این کشور فریادرسی برای این حجم تخلف وجود ندارد؟ سازمان بازرسی خواب تشریف دارند؟ مجلس و کمیسیون عمران ، حساسیتی به این حجم اجحاف نمی خواهند بخرج دهند؟ ما شالله به حرف 47 نهاد نظارتی و بازرسی در کشور داریم؟
شعار سال: وقتی می‌گوییم خودروی دیزلی، ذهن تان راه دور نرود، منظورمان بشکل خاص متمرکز بر اتوبوس‌های شهری است. اما در طرح ترافیک، کانون اخذ جرایم، خودرو‌های بنزینی هستند. خصوصا خودرو‌هایی که منزل سند دار شهروندان در حلقه اصلی طرح است و محل کار آن‌ها بشکل کاملا اثبات شده (مثلا لیست بیمه)، در خارج از طرح قرار دارد. این فرد باید بشکلی غیر قانونی طرح ترافیک نداشته باشد، چرا که گردن آقای شهرداری کلفت تشریف دارد.
تعداد بازدید : 2

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
شهروندان تا ابد الدهر با این وضع مدیریت شهری باید شرایط رو تحمل کنن و چوب هم بخورن تازه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین