پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۹۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
رئیس سازمان بازرسی کشور رویکرد دستگاه قضا را برخورد قاطع با فساد دانست و گفت: اگر امروز برخی نابسامانی‌ها را شاهد هستیم یکی از علل آن فساد اقتصادی است.
شعار سال: حجت‌الاسلام حسن درویشیان در جمع فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در سالن سازمان بازرسی اظهار داشت: دشمنان سال‌هاست با اعمال فشار اقتصادی دنبال این هستند جمهوری اسلامی را در رسیدن به اهداف متوقف کنند.
رئیس سازمان بازرسی کشور تصریح کرد: برای مقابله با توطئه،‌های دشمن راهی جز اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و حمایت از کار آفرینان نیست.
رویکرد دستگاه قضا را برخورد قاطع با فساد
عضو شورای عالی قوه قضائیه رویکرد دستگاه قضا را برخورد قاطع با فساد دانست و گفت: اگر امروز برخی نابسامانی‌ها را شاهد هستیم یکی از علل آن فساد اقتصادی است. همه اذعان دارند قوه قضاییه پرچم دار مبارزه با فساد اقتصادی است.
درویشیان گفت: تاکنون تعداد قابل توجهی از واحد‌های در تملک بانک‌ها با پیگیری قوه به چرخه تولید بازگشته است.
این مقام مسوول بیان داشت: بررسی آسیب‌های موجود در حوزه تولید و سرمایه گذاری و دیگری رفع آن‌ها از رویکرد‌های قوه قضاییه است.
بخش قابل توجهی از مشکلات به قوانین برمی‌گردد که نیازمند بازنگری است
وی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات به قوانین و مقررات برمی‌گردد که نیازمند بازنگری است. در کارگروه رفع موانع تولید مقررات دست و پاگیر مطرح و مصوباتی شکل گرفته است.
این مسوول قضایی بخش دیگری از مشکلات اقتصادی را مربوط به قوانینی خواند که امکان اجرا ندارد، اما عدول هم نمی‌توان داشت.
وی ادامه داد: این مشکل در جلسات سران قوا مطرح و یا در حال پیگیری برای شکل گرفتن مصوبات برای رفع اشکال است.
وی در پایان گفت: مشکلات مربوط به قوانین را در مرکز پیگیری می‌کنیم البته نباید انتظار داشت به سرعت رفع شود، مواردی که امکان دارد در استان در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری و هم در کارکروه رفع موانع تولید پیگیری شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شبکه خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۸۱۱۱۳، http://sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
فساد اقتصادی در ایران مدت هاست که دامن گیر همه مردم ایران در زمینه اقتصاد و معیشت شون شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
فساد وافعا تو کشور داره بیداد میکنه و کسی هم نیست به داد این مردم بی پناه برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین