پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۹۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
ه گفته یک منبع آگاه، وزارت بهداشت به عنوان یک مصوبه در شورای عالی سلامت، در حال پیگیری لغو مصوبه نمک ثابت برای آرد‌های متغیر است.
شعار سال: تا قبل از سال ۹۵، میزان مصرف نمک در نان‌های سنتی ۸۰۰ گرم بود، اما از سال ۹۵ تا کنون، مصوبه وزارت بهداشت تغییر کرده و میزان مصرف نمک در نان‌های سنتی به ازای یک کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی، ۴۰۰ گرم ابلاغ شده است. اما به دلیل عدم ثبات کیفی آرد در کشور، این مصوبه وزارت بهداشت با اعتراض نانوایان روبه‌رو بوده است چرا که در مواقعی از سال به دلیل تشدید ضعف شبکه گلوتنی خمیر (سستی آرد)، نانوایان مجبور به افزایش مصرف نمک در فرایند تولید نان هستند.
به گفته یک منبع آگاه، وزارت بهداشت در این راستا ورود نموده و به عنوان یک مصوبه در شورای عالی سلامت، در حال پیگیری است تا مصوبه نمک ثابت برای آرد‌های متغیر را لغو کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت غلات نیوز، تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۹۹، کد خبر: ۳۰۸۳۳، www.ghalatnews.ir.
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین