پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۳۰۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
یونیسف اعلام کرد: ۱۶۸ میلیون کودک در سراسر جهان در یک سال گذشته و در پی شیوع کرونا از رفتن به مدرسه بازمانده اند و در این یک سال مدرسه را کاملا تعطیل کرده اند.
شعار سال: از هر ۷ کودک یک نفر یعنی ۲۱۴ میلیون کودک در سراسر جهان، بیش از سه چهارم یادگیری حضوری را از دست داده است.
یونیسف در این گزارش اعلام کرد: در کشور‌های آمریکای لاتین و کارائیب نزدیک به ۹۸ میلیون نفر دانش آموز از تحصیل بازمانده اند. از میان این کشور ها، پاناما بیشترین روز مدارس را تعطیل نگه داشته و پس از آن‌ها السالوادور، بنگلادش و بولیوی قرار دارند.
یونیسف درباره تأثیر تعطیلی مدارس توضیح می‌دهد: این تعطیلی‌ها عواقب ویرانگری برای یادگیری و سلامتی کودکان به همراه داشته باشد. آسیب پذیرترین کودکان و کسانی که نمی‌توانند به یادگیری از راه دور دسترسی پیدا کنند در معرض این خطر هستند که هرگز به کلاس برنگردند و حتی مجبور به ازدواج و کار شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
فقر در جهان داره بیداد میکنه و همش برای رسانه های جهانه که تنها مشکلات جامعه ثروتمند رو داره داد میزنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین