پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۳۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
رئیس قوه قضائیه با اشاره به توقف صد‌ها کانتینر سوخت در مرز پیرانشهر، از دولت عراق و مسئولین اقلیم کردستان بابت همراهی در ترخیص این کانتینرها، همزمان با سفر استانی هیات عالی قضائی به آذربایجان غربی، تشکر کرد.
شعار سال: رئیس قوه قضائیه در شورای اداری استان آذربایجان غربی با اشاره به توقف صد‌ها کانتینر سوخت در مرز پیرانشهر، از دولت عراق و مسئولین اقلیم کردستان بابت همراهی در ترخیص این کانتنرها، همزمان با سفر استانی هیات عالی قضائی به آذربایجان غربی، تشکر کرد.

در آستانه سفر ابراهیم رئیسی به استان آذربایجان غربی و کسب اطلاع رئیس قوه قضائیه از موضوع معطلی صد‌ها کانتینر در پشت مرز پیرانشهر، با پیگیری معاونت بین الملل قوه قضائیه، موضوع از طریق وزارت خارجه به دولت مرکزی و اقلیم کردستان عراق منتقل و همزمان با سفر رییس قوه قضاییه و مساعدت طرف عراقی، ترخیص کانتینر‌ها از مرز انجام شد.

بر همین اساس ابراهیم رئیسی در شورای اداری استان آذربایجان غربی با اشاره به سفر اخیر خود به عراق و برخی توافقات صورت گرفته با طرف عراقی، از مساعدت دولت عراق و مسولین اقلیم کردستان، تشکر کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شفقنا، تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۹۹، کد خبر: ۱۱۰۸۷۱۲، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین