پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: راه ارتباطی ۱۷۰ روستای شهرستان الیگودرز در منطقه گله بادوش به دلیل ریزش سنگین برف مسدود شده است.
شعار سال: مهدی پازوکی افزود: ریزش سنگین برف در گردنه‌های استان ادامه دارد و تردد در محور‌های برفگیر و کوهستانی با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

پازوکی با بیان اینکه بارندگی‌ها تا شنبه در استان ادامه دارد اضافه کرد: هنوز آمار دقیقی از دیگر روستا‌های مسدود در شهرستان‌های استان استخراج نشده است و در حال دریافت اطلاعات از شهرستان‌ها هستیم.

وی ادامه داد: با وجود ریزش برف در گردنه‌ها و لغزندگی برخی محورها، اما در حال حاضر تمامی جاده‌های اصلی استان باز است.
 
رانندگان با زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی وارد جاده‌ها شوند.

پازوکی با اشاره به اینکه سامانه بارشی از امروز در برخی نقاط استان تشدید شد، اظهار داشت: از رانندگان تقاضا می‌شود برای بروز مشکل احتمالی با زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی وارد جاده‌ها شوند.

بارش باران و برف از شب گذشته در استان لرستان آغاز شده است و در گردنه‌ها و برخی شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد.  طول راه‌های لرستان هشت هزار کیلومتر است که حدود ۶ هزار کیلومتر آن روستایی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۲۶۱۳۷۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین