پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۷۵۱
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
پیگیری چندین روزه با مسئولان شرکت برق استان بوشهر برای کسب توضیح درباره این اتفاق بی نتیجه بوده و مسئولان مربوطه پاسخگوی ابهامات نبودند!

شعار سال:  بسیاری از مشترکان برق خانگی در استان می گویند: ارقام مندرج در قبض های دوره اخیر سه رقمی و نسبت به ماههای گذشته چند برابر شده است.
 
طبق تماس هم استانی ها با «خلیج فارس» یا پیام های منتشر شده از سوی آنها در شبکه های اجتماعی، بسیاری از افراد در شرایطی با پیامک مبالغ 150 تا 200 هزارتومانی برق مواجه شده اند که می گویند در ماههای قبل کمتر از نصف این رقم هزینه آنها بوده است.
 
این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که طبق اعلام مسئولان وزارت نیرو، قرار بود از آبان ماه با اجرای طرح "برق امید"، برای مشترکان کم مصرف قبض صادر نشده و برق آنها رایگان محاسبه شود.
 
اما تا امروز گزارشی درباره اینکه چه تعداد خانوار هم استانی مشمول برق رایگان شده اند، در پایان سال هم بوشهری ها شاهد قبض های چند برابری برق هستند.
 
اگرچه تعرفه برق در استان بوشهر طی سه ماهه فصل زمستان با تغرفه زمستانی محاسبه می شود و خبری از یارانه فصول گرم سال نیست، اما چند برابر شدن مبالغ برق برای هم استانی هایی که مصرف آنها در سال قبل و ماههای گذشته بسیار کمتر از ارقام قعلی بوده، باعث ابهام و گلایه مندی شده است.
 
پیگیری چندین روزه خبرنگار «خلیج فارس» با مسئولان شرکت برق استان بوشهر برای کسب توضیح درباره این اتفاق بی نتیجه بوده و مسئولان مربوطه پاسخگوی ابهامات نبودند!


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری خلیج فارس  ، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1399  ، کدخبر: 388337، www.pgnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین