پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۷۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
رییس هیئت مدیره پتروشیمی شیراز در حکمی امین امرایی را به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت منصوب کرد.

شعار سال: امین امرایی با صدور حکمی از سوی افشار بازیار رییس هیئت مدیره پتروشیمی شیراز ، به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت منصوب شد.
 
در متن حکم انتصاب امرائی از سوی رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شیراز آمده است: «با عنایت به تعهد، شایستگی و تخصص جنابعالی و بر اساس تصمیمات متخذه در جلسه هیئت مدیره از تاریخ  24 اسفند 99 به عنوان مدیر عامل شرکت پتروشیمی شیراز منصوب می گردید.
 
امید است با استعانت از درگاه اخدیت و تلاش و حسن درایت خویش و بهره گیری از توانایی های علمی و امکانات و منابع در اختیار و مشارکت و همراهی تمام همکاران ارجمند در به ثمر رسانیدن اهداف شرکت موفق باشید.
 
موفقیت جنابعالی و سایر همکاران محترم شرکت را در خدمت به نظام مقدس جکهوری اسلامی و انجام وظایف محوله از خداوند متعال خواستارم.»
 
گفتنی است،مهندس امرایی دانش آموخته‌ کارشناسی ارشد مهندسی نفت از دانشگاه تهران و دانشجوی دکترای مدیریت مهندسی و ساخت از دانشگاه علوم تحقیقات است. در سوابق ایشان تجاربی چون دبیر کنسرسیوم ایریتک/ایراسکو طرح جمع آوری گازهای همراه نفت لایه بنگستان (طرح آماک)، مدیر راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز اسیدی، مدیر کنسرسیوم ایریتک/کیسون پروژه تغلیظ سنگ آهن خواف و مشاور چندین شرکت فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی مشاهده می‌شود.‌
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نیپنا  ، تاریخ انتشار: 27 اسفند 1399  ، کدخبر:22316 ،www.nipna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین