پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۳۱۰
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: تمام ورودی‌های این شهر مسدود شده و کلیه خودرو‌های با پلاک غیر بومی نیز باید تا روز سه شنبه سوم فروردین ماه از بروجرد خارج شود.

شعار سال:مسعود فلاح روز دوشنبه  با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان اظهار داشت: هم اکنون کلیه ورودی های شهرستان بروجرد مسدود شده و اجازه ورود به خودروهای با پلاک غیر بومی داده نمی شود و این محدودیت ها تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی افزود: کلیه ورودی های کمربندی بروجرد نیز مسدود شده و ورود به شهر بروجرد فقط از طریق میدان آیت الله بروجردی(ره) و میدان زائران کربلا امکان پذیر است.

معاون عمرانی فرماندار بروجرد بیان کرد: روز سه شنبه ساعت هشت صبح کلیه خودروهای پلاک غیر بومی که در سطح شهر تردد کنند طبق مصوبه ستاد ملی کرونا ۵۰۰ هزار تومان در هر روز جریمه می شود.

فلاح اضافه کرد: کلیه مصوبات ستاد ملی کرونا برای شهرهای با وضعیت نارنجی در بروجرد لازم الاجرا است.

وی ادامه داد: امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری مردم وضعیت شهرستان به حالت عادی برگردد.
 
به گفته علی احمد تاری سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجرد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۶۴ نفر به این ویروس مبتلا شده  و ۳۰۸ نفر نیز تاکنون در این شهرستان بر اثر کرونا فوت کرده اند.
 
  
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 2  فروردین 1400، کدخبر: 84272089، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین