پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
فرماندار الیگودرز می‌گوید: در بحث شیوع کرونا وضعیت این شهرستان فوق بحرانی است.

شعار سال:ماشاءالله نعمتی، اظهار کرد: طبق آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵۴ نمونه تست از افراد مشکوک به کرونا در این شهرستان گرفته شده که تقریباً نیمی از آنها مثبت بوده است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۱۰ نفر نیز در بیمارستان بستری بوده و همچنان آمار کرونایی‌ها در الیگودرز سیر صعودی دارد.
 
نعمتی تأکید کرد: به رغم تلاش‌های صورت‌گرفته اما وضعیت الیگودرز در حال حاضر فوق بحرانی است.
 
فرماندار الیگودرز یادآور شد: با توجه به شرایط تا پایان هفته شهر الیگودرز در قرنطینه خواهد بود و ادارات و بانک‌های این شهرستان تعطیل هستند.
 
وی با اشاره به تلاش برای جلوگیری از برگزاری هرگونه مراسم در الیگودرز، تصریح کرد: تاکنون چندین داماد در روز جشن و همچنین گروه فیلمبرداری، موسیقی و گل‌فروشی بازداشت شده و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در الیگودرز، برای تحویل جنازه اموات از صاحبان عزا ضمانت گرفته شده که بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور تعداد معدودی مراسم برگزار شود و با پیشنهاد اعضای ستاد دفن اموات تنها در شب صورت خواهد گرفت.
 
نعمتی گفت: مردم اگر توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، شرایط بهتر خواهد شد اما در غیر این صورت وضعیت هر روز بدتر می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:   26 فروردین 1400، کدخبر: 1400012614854،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
با رعایت مردم حتما شرایط بهتر خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین