پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۳۴۶۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
صادقی گفت: شرکت عمران پرند روز اول فروردین به هنگام عملیات حفاری برای درخت‌کاری، جعبه تقسیم اصلی فیبر را به‌هم ریخته که به موجب آن خطوط تلفن ثابت، همراه اول و اینترنت ۱۲هزار خانوار در فاز‌های ۵ و ۶ مختل شده است.
شعار سال: علی صادقی رئیس اداره مخابرات شهر پرند با بیان اینکه بروز این مشکل به دلیل قطع فیبر مخابرات استان تهران توسط شرکت عمران پرند در محدوده فاز ۵ پرند بوده است، اظهار کرد: شرکت عمران پرند روز اول فروردین ماه در ساعت ۱۴ به هنگام عملیات حفاری برای درخت‌کاری، جعبه تقسیم اصلی فیبر را به‌هم ریخته و موجب قطع شدن ارتباط مخابرات شده است.

وی با اشاره به اینکه این مشکل برای فاز ۵ به بعد پرند ایجاد شده است، گفت: همکاران اداره مخابرات از همان لحظه بروز حادثه، مشغول کار هستند تا این مشکل را رفع کنند.

رئیس اداره مخابرات شهر پرند با توجه به بالا بودن حجم خرابی ایجاد شده، افزود: ١٢٠ دستگاه که هر کدام شامل ۱۰۰ شماره می‌شود، دچار خرابی شده بود که الان به ۶۰ دستگاه رسیده و همکاران اداره مخابرات همچنان مشغول کار هستند تا مشکل برطرف شود.

صادقی در پاسخ به این سوال که چقدر زمان لازم است تا به طور کامل مشکل برطرف شود، گفت: با توجه به خرابی جعبه اصلی فیبر، واقعا نمی‌شود زمان تعیین کرد، چون باید همکاران ما از طریق لیزر ارتباطات را پیدا و به مرکز وصل کنند تا ارتباط برقرار شود، ولی امیدواریم تا اواسط هفته آینده مشکل رفع شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وقوع این حادثه، برای حدود ۱۲هزار خانوار مشکل قطعی تلفن پیش آمده که در حال حاضر مشکل نیمی از آنان با تلاش همکاران ما رفع شده و هم اکنون ۶ هزار خانوار دیگر دچار این اختلال هستند که امیدواریم هر چه زودتر این مشکل مرتفع شود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایستنا، تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۲۳۱۷، www.ictna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین