پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
هواشناسی استان سیستان و بلوچستان با اعلام هشدار زرد از وزش باد شدید و گرد و خاک خبر داد که از ظهر فردا این استان را فرا خواهد گرفت.
شعار سال: رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از ظهر فردا وزش باد شدید و گردوخاک با سرعت ۶۰ تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت نواحی مرکزی و جنوبی استان را فرا می‌گیرند و روز یکشنبه علاوه بر آن، در شمال استان نیز آغاز می‌شود.

علی ملاشاهی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود برای روز دوشنبه وزش باد در مناطق شمالی و نواحی شرقی استان متمرکز باشد و روز سه شنبه نواحی مرکزی و جنوبی استان را نیز شامل شود.

وی تاکید کرد: از اثرات مخاطره آمیز وزش این باد شدید می‌توان به خیزش موقتی گردوخاک، احتمال کاهش دید در جاده‌های مواصلاتی، احتمال آسیب به سازه‌های موقت، گلخانه ها، تابلو‌ها و بنر‌های تبلیغاتی اشاره کرد.

ملاشاهی گفت: توصیه می‌شود در زمان وزش باد و گردوخاک از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های مواصلاتی استان خودداری شود و مسئولان شهری نیز نسبت به استحکام بخشی به سازه‌های موقت و تابلو‌های تبلیغاتی تدابیر لازم را در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: برای روز دوشنبه با توجه به شمالی شدن جریانات انتظار کاهش دما به ویژه برای نواحی نیمه شمالی استان انتظار می‌رود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۱۳ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۱۰۵۷۴۰۶، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین