پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۷۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
‌عملیات اجرایی پروژه ترمینال برون استانی خرم‌آباد مهر ماه 92 شروع شد و به طبق وعده مسئولان قرار بود این پروژه اوایل فصل پاییز امسال به بهره‌برداری برسد.
شعارسال: ‌یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم‌آباد درباره اینکه چرا این پروژه هنوز به بهره‌برداری نرسیده است به خبرنگار ایسنا‌ گفت: منابع مالی شهرداری براساس وصول مطالبات از مردم و پرداخت عوارض است که در این زمینه مشکل داریم و همین سبب می‌شود پروژه‌ها با کندی پیش بروند.

وی ادامه داد: هر چقدر منابع مالی زودتر جذب شود و مطالبات پیمانکار را پرداخت کنیم، پروژه‌ها زودتر به سرانجام خواهند رسید.

عیدی بیرانوند اضافه کرد: پیش‌بینی ما از مشارکت مردم، مقداری خوشبینانه‌تر بود و بر همین اساس انتظار داشتیم، پروژه در مهر ماه به بهره‌برداری برسد.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه پیمانکار مشغول بوده و پروژه فعال است، افزود: هم اکنون ترمینال برون استانی خرم‌آباد 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حداکثر تا 45 روز آینده افتتاح خواهد شد.

وی تأکید کرد: مردم خرم‌آباد از نبود ترمینال برون استانی رنج می‌برند و خواسته بحق مردم داشتن چنین پایانه‌ای در مرکز استان است و در این راستا تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 مهر 1395، کدخبر: 95072816630، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین