پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۴۸۲
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مدعی شده است که لغو طرح ترافیک تهران تنها ۵ درصد بر کاهش ابتلا به بیماری کرونا تاثیر گذاشته است. این آمار و ارقام را ایشان از کجا آورده و منبع اش چیست؟ اینکه در کشور هر ناسامان و بی سامانی برای خودش اجتهاد کند و سرنوشت مردم را تحت تاثیر قرار دهد که نامش مدیریت نیست؟ جان مردم گویا بازیچه نظرات استاندار سابق استانی شده که هنوز فاجعه و درد خسارات سیل آن بر دوش مردمش سنگینی می‌کند. ورود سازمان بازرسی، کمیسیون پزشکی مجلس و سازمان‌های مردم نهاد را با قید فوریت تقاضا داریم.

شعار سال: گوینده هوشیار خبر با تشریح شرایط ، سید مناف هاشمی را به چالش می کشد. اما او تنها با تاکید بر چند داده آماری قصد اثبات نظر خود و همچنین انداختن مسئولیت کار بر اجماع نظر مطرح در ستاد کرونا را دارد.

مکررا می گوید که بر طبق یافته های طرح های پژوهشی؟ اما مشخص نیست که این طرح پژوهشی را کدام محقق با چه سطح دقتی انجام داده است . رویه های نخ نمای مدیریتی که سال ها کهنه شده ، اما توسط معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در حال استفاده است.

تعداد بازدید : 2
 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از دیدبان ایران

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین