پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۱۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
رضا کرمی محمدی گفت: رعایت نکردن پروتکل‌ها و درنظر نگرفتن محدودیت‌ها در طول تعطیلات نوروز مهمترین علت شیوع مجدد کرونا در کشوراست. حتی وزارت بهداشت نیز پیش از عید اقدام جدی در بحث اعمال محدودیت‌ها برای تعطیلات نوروز چه در تهران و چه در دیگر شهر‌ها در پیش نگرفت و این اتفاق با موضع‌گیری‌ها و اعتراضات وزارت بهداشت در زمان فعلی کمی تناقض دارد.
شعار سال: رضا کرمی محمدی رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران درباره آخرین تدابیر سازمان مدیریت بحران در این شرایط کرونایی قرمز پایتخت و جلوگیری از اوج‌گیری بیشتر کرونا گفت: عملکرد سازمان مدیریت بحران شهرداری بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا است مانند بستن برخی بوستان‌ها و همینطور باشگاه‌های ورزشی و... که اعلام شده است.

کرمی محمدی درباره سوله‌هایی که در اختیار وزارت بهداشت برای بیماران کرونایی قرار داده است، عنوان کرد: در این مدت سه پایگاه سازمان مدیریت بحران را در اختیار وزارت بهداشت قرار دادیم که همچنان نیز تحت اختیار وزارت بهداشت است که البته خیلی مورد استفاده قرار نگرفت و احتمالا مکان مناسب‌تری نسبت به این پایگاه‌ها برای بیماران کرونایی اختصاص داده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران افزود: شرایط بحرانی پیش آمده حاصل تدابیری است که پیش‌تر باید به آن فکر می‌شد و حالا چه در تهران و چه در سطح ملی، که متاسفانه در حال حاضر کنترل این وضعیت بحرانی در دست ما نیست و تنها راه حل فعلی رعایت پروتکل‌هاست چرا که علت اوج‌گیری کرونا تدابیر اتخاذ نشده در هفته‌های گذشته است.

او تصریح کرد: رعایت نکردن پروتکل‌ها و درنظر نگرفتن محدودیت‌ها در طول تعطیلات نوروز مهمترین علت شیوع مجدد کرونا در کشوراست. حتی وزارت بهداشت نیز پیش از عید اقدام جدی در بحث اعمال محدودیت‌ها برای تعطیلات نوروز چه در تهران و چه در دیگر شهر‌ها در پیش نگرفت و این اتفاق با موضع‌گیری‌ها و اعتراضات وزارت بهداشت در زمان فعلی کمی تناقض دارد.

کرمی محمدی درپایان تاکید کرد که همیشه نمی‌توان گفت مردم باید رعایت کنند الان نیز با توجه به شرایط پیش‌آمده کنترل این بیماری در دستان مردم است، اما با این وجود باز هم در این زمان اعمال محدودیت خیابان‌ها شلوغ و مردم در سطح شهر درحال تردد هستند و شمایل شهری با محدودیت کرونایی را در تهران شاهد نیستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار ۲۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۶۳۰۱۳، www.borna.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین