پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۶۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره واردات واکسن کرونا از سوی شهرداری تهران گفت: معمولا سازمان‌ها و تشکیلات راسا برای واردات واکسن اقدام نمی‌کنند و «شرکت شهر سالم» باید درخواست خود را به شورای شهر ارسال کند تا مورد بررسی قرار گیرد.

شعار سال: «زهرا صدر اعظم نوری» رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره اعلام آمادگی شرکت شهر سالم برای واردات واکسن کرونا و ابلاغ آن از سوی شورای شهر تهران گفت: شرکت شهر سالم باید درخواست کند و این درخواست به شورای شهر ارسال و مورد بررسی قرار گیرد. 

او ادامه داد: معمولا تامین واکسن از طریق وزارت بهداشت اقدام می‌شود و سازمان‌ها و تشکیلات مختلف راسا نسبت به واردات واکسن اقدام نمی‌کنند. 

نوری اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود وزارت بهداشت اولویت‌بندی می‌کند و واکسن را برای گروه‌هایی که در اولویت هستند، اختصاص می‌دهد. 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: این اقدام جزو وظایف شرکت شهر سالم نیست. در مجموعه شهرداری براساس اولویت‌بندی، نیروهای بهشت زهرا و خدمات شهری در اولویت قرار گرفتند و در بهشت زهرا واکسیناسیون انجام شده و نیروهای خدمات شهری نیز در حال دریافت واکسن هستند و برای سایر نیروها نیز از همان طریقی که برای نیروهای خدمات شهری اقدام شده، اقدام خواهد شد. 

نوری افزود: لذا اینکه شرکت شهر سالم راسا بخواهد نسبت به واردات واکسن اقدام کند، به این موضوع فعلا پرداخته نشده است و در اولویت نیست. 

نوری همچنین درباره علت کاهش کیفیت هوای تهران در نوروز سال جاری گفت: کیفیت هوای تهران تابعی از آلاینده‌هایی است که در هوا منتشر می‌شود. وقتی به واسطه کووید ۱۹ از خودروهای شخصی بیشتر استفاده می‌شود و تردد بیشتری در سطح شهر انجام می‌شود و از طرفی وقتی در فصل بارش قرار داریم و میزان بارندگی خیلی کم بوده، اینها همه در افزایش آلودگی موثر است. 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اضافه کرد: از مردم درخواست می‌شود تا جایی که امکان دارد از خانه‌های خود بیرون نیایند و از انجام کارهای غیرضروری پرهیز کنند و با رعایت پروتکل‌ها و دستور العمل‌های بهداشتی عمل کنند. 

او اضافه کرد: مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در این صورت نیازی به استفاده از خودروهای شخصی نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۹۵۸۵، www.ilna.news.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
0
0
وقتی این طرح بیهوده رو بندارید مردم بیچاره مجبور هستن برای ادارات از مترو استفاده کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین