پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان دستور برداشت از منابع آب سد «خدا آفرین» و «قیز قلعه سی» را صادر کرد!
شعار سال:  الهام علی اف با تغییر رییس سازمان «منابع آب و آبرسانی و احیاء» جمهوری آذربایجان، به «زائور میکائیل اف»، رییس جدید این سازمان (که از نیرو‌های جوان شرکت‌های تجاری وابسته به «پاشا هلدینگ» بوده است) ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری و تجارب کشور‌های پیشرفته (احتمالا ترکیه و رژیم صهیونیستی) در استفاده و نگهداری آب انبار‌ها و سد‌ها و نظام آبرسانی و کانال‌های آبیاری کشور گفت: «بزرگترین منبع آبی ما در اراضی آزاد شده، سد خدا آفرین و قیز قلعه سی در مرز با کشور همسایه ایران است.»

علی اف تاکید کرد: «حجم آب سد خدا آفرین یک میلیارد و ششصد میلیون متر مکعب است که منبع آب خیلی بزرگی است. بی تردید، برای استفاده از این منبع آب باید طرح‌های زیر ساختی اجرا شوند. در وهله نخست باید کانال‌های آب احداث شوند و ما از این منبع آب به اراضی آزاد شده در زنگیلان و جبراییل و قبادلی و سایر مناطق، آب منتقل کنیم و بطور بهینه‌ای استفاده کنیم. این ظرفیت بزرگ ماست.»

علی اف خطاب به زائور میکائیل اف افزود: «من در انتصاب شما به این مسئولیت، این عامل را در نظر گرفته ام که در هر جا باید مدیریت نوین وجود داشته باشد. انتصاب‌های اخیرم نیز این را نشان می‌دهد. در هر جا مدیریت نوین و اداره به روز، درستی، پاکدستی و وجدان وجود دارد، در آنجا نتیجه نیز حاصل خواهد شد. اطمینان دارم که شما این اعتماد مرا را محقق خواهید کرد.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از حقایق قفقاز، تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: - qafqaz.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین