پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
دولت کویت اعلام کرد اولین حکم دستگیری برای فعالان در اپلیکیشن کلاب‌هاوس را به دلیل به استفاده از آن در اقدامات منافی عفت و عرف صادر کرده است.
شعار سال: دولت کویت اعلام کرد اولین حکم دستگیری برای فعالان در اپلیکیشن کلاب‌هاوس را به دلیل به استفاده از آن در اقدامات منافی عفت و عرف صادر کرده است.

رسانه‌های کویتی خبر دادند، اداره مبارزه با جرائم الکترونیکی کویت شماری از شهروندان و افراد مقیم این کشور را که اقدام به راه‌اندازی اتاق آشنایی و همسریابی کرده بودند دستگیر کرده است.

وزارت کشور کویت تاکید کرد در میان افراد دستگیر شده شماری کویتی و تعدادی از افراد مقیم به چشم می‌خورند که به دلیل انجام رفتار‌های منافی عفت و تشویق به انجام رفتار‌های غیراخلاقی و خارج از عرف راهی زندان شدند.

یک منبع آگاه امنیتی در این رابطه تاکید کرد، کویتی‌های دستگیر شده به مجازات زندان و خارجی‌ها هم به اخراج از این کشور محکوم خواهند شد.

گفتنی است شماری فعالان از جمله تعدادی از نمایندگان مجلس کویت نسبت به رفتار‌های منافی عرف جامعه در این اپلیکیشن هشدار داده بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار ۱۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۷۵۲۹۲، etemadonline.com.
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین