پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۴۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی آوج ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.
شعار سال: حمیدرضا خانپور در دیدار با فرماندار آوج با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌ها در بخش صنعت اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی آوج هزینه می‌شود.
 
احداث منبع ۲۵۰ مترمکعبی آب

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: بخشی از اعتبار درنظر گرفته در راستای رفع مشکل کمبود آب صنایع مستقر در این ناحیه و احداث منبع ۲۵۰ مترمکعبی و بخشی دیگر برای آسفالت کشی و ساخت معابر و روشنایی صرف خواهد شد.

وی ابراز کرد: امیدواریم با استفاده از مشوق‌های دولت از جمله معافیت‌های مالیاتی و ایجاد بستر‌های لازم، سرمایه گذاران بیشتری در نواحی صنعتی به‌ویژه در شهرستان کم‌تر توسعه یافته آوج جذب شوند.

این مسئول عنوان کرد: لازم است در راستای رونق نواحی صنعتی که در نزدیکی شهر‌های کوچک قرار دارند از ظرفیت سرمایه گذاران بومی نیز استفاده شود و انتظار می‌رود فرمانداران در این باره با جدیت تلاش کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۰۶۱۶۰۴، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
توسعه صنعت+آبادانی ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
رونق نواح صنعتی باعث رشد بیشتر آن منطقه می‌شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین