پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۵۸۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
مجری اقدام به انتقال گلایه مندی‌های مردم در خصوص افزایش قیمت تراکتور و اثرگذاری نامطلوب آن بر روند تولید کشاورزی می‌کند. عباسی، مسئول بخش مکانیزاسیون وزارت جهادکشاورزی، موضع گیری می‌کند. کار به حاشیه گویی‌های دو طرف می‌رسد. یکی صدا سیما را متهم به نارضایتی مردم از برنامه‌ها می‌کند و دومی، پای مرغ و گوشت و میوه را وسط می‌کشد. اما واقعیت ماجرا.

شعار سال:مکانیزاسیون بخش کشاورزی در چند سال اخیر با همکاری خوب ایجاد شده بین بانک کشاورزی، بخش مکانیزاسیون وزارت جهادکشاورزی و کارخانجات تولیدی ، پیشرفت مناسبی را تجربه کرده است.

اما در چند وقت اخیر، با افزایش 30 درصدی قیمت تراکتور گزارشات عدیده ای از نارضایتی مردم به گوش می رسد که آقای عباسی ، حق انکار و زیر سوال بردن آن را نداشتند.

مجری هم از خط حرفه گرایی خارج شده و مسائل واقعی اما غیر مرتبط با مکانیزاسیون را وسط می کشد.

اما ورای این مباحث ، بخشی از کارشناسان اذعان به ضعف شدید عملکرد مدیریتی وزیر جهاد کشاورزی( دکتر خاوازی)  و سکوت نابجای مجلس در برابر ایشان دارند.

تعداد بازدید : 15


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین