پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۹۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
«مصطفی رجبی مشهدی» با اشاره به گشایش‌هایی که در مصوبه جدید برای صنعت استخراج رمزارز‌ها لحاظ شده، گفت : وزارت نیرو به دنبال این است که مناطق اولویت‌دار با ظرفیت‌های خالی را نیز مشخص کند که در آن‌ها به دلیل سرمایه‌گذاری‌های انجام شده محدودیت‌های تامین برق بسیار کمتر از سایر مناطق باشد. سخنگوی صنعت برق یاد آور شد: صنعت برق در تلاش برای مانع‌زدایی و پشتیبانی از مراکز استخراج رمزارزها در کشور است.
شعار سال: مشهدی ادامه‌داد: مراکز استخراج رمزارز نیز مانند سایر مشترکان که باید موانع پیش روی آن‌ها برداشته شود، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

معاون برنامه ریزی اقتصادی شرکت توانیر خاطرنشان‌کرد: با هدایت مراکز استخراج رمزارز‌ها به مناطق اولویت‌دار و تشکیل مزارع بزرگ استخراج در کشور، در درجه نخست امکان استفاده از تخفیف ولتاژ اتصال تا سقف ۲۰ درصد و تخفیف اتصال به استخر‌های داخلی (۱۵ درصد) وجود خواهد داشت.

وی اضافه‌کرد: سپس خرده‌ماینر‌ها یا افرادی که تمایل دارند سرمایه‌های خرد خود را در صنعت استحراج رمزارز‌ها سرمایه‌گذاری کنند، امکان استفاده از خدمات هتلینگ و میزبانی خرده‌ماینر‌ها توسط این مزارع بزرگ را خواهند داشت.
 
تعامل با وزارت صنعت

رجبی مشهدی ابراز امیدواری کرد با تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت، امکان تسهیل در ارائه مجوز‌های لازم به مزارع استخراج رمزارز‌ها در این مناطق فراهم شود تا رونق هرچه بیشتر این صنعت در کشور ممکن شود.

به گزارش ایرنا، پیشتر سخنگوی صنعت برق گفت: برق مصرفی مراکز استخراج رمزارز‌ها که بر اساس تایید مراجع ذی‌صلاح به استخر‌های استخراج داخل کشور متصل می‌شوند، علاوه بر تخفیف‌های ولتاژ اتصال مذکور، مشمول ۱۵ درصد تخفیف دیگر نیز خواهند شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۲۹۷۲۹۹، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
اما همچنان قطع برق ها وجود دارد، کدام مانع زدایی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین