پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۹۲۷
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
‌می‌خواهند سازمان حفاظت محیط زیست را به وزارتخانه محیط ایست تبدیل کنند! سازمانی که به جای برخورد با کارتل‌های تخریب محیط زیست، جلوی تولید و بهره‌برداری صیانتی از منابع را گرفته و حالا برخی می‌خواهند آن را تبدیل به اختاپوسی اجرایی کنند تا قفل بزرگتری بر پای محیط زیست وتولید بزند!

شعار سال:توییت واحد امنیت غذایی موسسه مصاف درخصوص خطرات تشکیل وزارتخانه‌‌ای برای محیط زیست

می‌خواهند سازمان حفاظت محیط زیست را به وزارتخانه محیط ایست تبدیل کنند! سازمانی که به جای برخورد با کارتل‌های تخریب محیط زیست، جلوی تولید و بهره‌برداری صیانتی از منابع را گرفته و حالا برخی می‌خواهند آن را تبدیل به اختاپوسی اجرایی کنند تا قفل بزرگتری بر پای محیط زیست وتولید بزند!

در ضمن تا زمانی که مدیریت آب و خاک از هم جدا باشند، پایه‌ای‌ترین عناصر غیرقابل تجارت برای تولید غذا از مدار خارج می‌شوند.مانند این است که برای طبخ یک غذا برنج و سایر عناصر هرکدام یک مسئول مجزا داشته باشند. اگر وزارتخانه جدید می‌خواهید وزارت آب، غذاوخاک بهترین گزینه است.

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از واحد امنیت غذایی موسسه مصاف

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین