پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۴۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
علی الظاهر پرداختن طنز گونه به یک موضوع سطح پائین است. اما با اندکی دقت، عمق معنا را متوجه خواهید شد. آیا ایرانی‌ها دیگر عاشق نمی‌شوند؟ مشکلات شدید اقتصادی به همراه تغییرات عمیق حوزه‌های ارزشی و فرهنگی و شرایط اجتماعی نسبتا کم ثبات حاکم در جامعه، ما را به کدامین سوی رهنمون می‌شود؟

شعار سال: عشق را برگرفته  و برآمده از هر چیز( همانند احساسات ، نیاز ، عقل و ...) که بدانید ، مشکلات شدید اقتصادی به همراه تغییرات عمیق حوزه های ارزشی و فرهنگی و شرایط اجتماعی نسبتا کم ثبات حاکم در جامعه ، آن را بشدت تحت تاثیر قرار داده است.

چرا باید یک تمدن چندین ده هزار ساله زیستی عجین شده با تمدنی 1400 ساله مذهبی، دچار چنین سرنوشتی شود؟ کجای راه را اشتباه طی کردیم؟ آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور چه تفسیری برای چنین عارضه هایی دارند؟

نگاه بینانسلی مان کجاست ؟ حس هم خواهی هایمان را چه شده است؟ چرا دچار این حجم خشونت ، خودخواهی ، خود محور بینی و لذت طلبی شده ایم؟ جوانه های امید به تمدن سازی چرا شکوفا نمی شوند؟ هشت سال به اسم آزادی و رفاه، به اسم تدبیر و امید، به اسم دفاع از حقوق شهروندی، با شهروندان چه کردیم ؟

تعداد بازدید : 7

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین