پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۹۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۸
روز ۲۶ فروردین ماه، دو کولبر اهل چالدران در نوار مرزی ایران و ترکیه و در هنگام کولبری، توسط مرزبانان ترکیه دستگیر شدند و مورد آزار شدید جسمی و جنسی قرار گرفتند که یکی از این کولبران، بر اثر شکنجه‌های وحشیانه مرزبانان ترکیه، جان خود را از دست داد و کولبر دیگر هم پس از فرار از دست نیرو‌های مرزبانی ترکیه، به دلیل شدت جراحات وارده، در یکی از بیمارستان‌های شهرستان خوی بستری شد.
شعار سال: روز ۲۶ فروردین ماه، دو کولبر اهل چالدران در نوار مرزی ایران و ترکیه و در هنگام کولبری، توسط مرزبانان ترکیه دستگیر شدند و مورد آزار شدید جسمی و جنسی قرار گرفتند که یکی از این کولبران، بر اثر شکنجه‌های وحشیانه مرزبانان ترکیه، جان خود را از دست داد و کولبر دیگر هم پس از فرار از دست نیرو‌های مرزبانی ترکیه، به دلیل شدت جراحات وارده، در یکی از بیمارستان‌های شهرستان خوی بستری شد. بنا به شنیده‌های «اعتماد» مرزبانان ترکیه، این کولبران را با چاقو و چماق مورد آزار جنسی و جسمی قرار داده‌اند. منابع محلی همچنین به «اعتماد» گفتند که کولبر کشته شده؛ حسن کچلانو؛ یک جوان ۳۵ ساله و پدر ۳ فرزند بود و بهرام صمدی؛ همان کولبری است که در حال حاضر، در یکی از مراکز درمانی شهرستان خوی تحت مداوا قرار گرفته است.
 
کولبر اهل چالدران بر اثر شکنجه مرزبانان ترکیه کشته شد
 
پ. نوشت: اگر ایرانی هستیم بخاطر هموطن مان، اگر مسلمان هستیم به خاطر هم کیشمان و اگر انسان هستیم بخاطر انسانیت از این حکایت تلخ به سادگی نگذریم، دولتمردان، مجلس نشینان و قوه قضائیه به سادگی از این موضوع نگذرد، ضمن محکوم کردن این جنایت تلخ تا برخورد با جنایتکاران از خرید محصولات کشور ترکیه و سفر به این کشور خودداری کنیم، مسئولان کشور یک بار برای همیشه برنامه‌ای جامع برای اشتغال در منطقه غرب کشور بیاندیشند، این وضعیت سزاوار یک ملت غیور به نام ایرانیان نیست.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال"نه به عوام فریبی "
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین