پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۳۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی کشور از موافقت این هیات با برگزاری انتخابات شورا‌ها به صورت کاملا الکترونیکی در ۲۴ شهر کشور خبر داد تا نخستین گام مهم برای برگزاری انتخابات غیرحضوری در تاریخ انتخابات ایران برداشته شود.
شعار سال: سیدحمیدرضا کاظمی درباره درخواست وزارت کشور برای برگزاری الکترونیک انتخابات در برخی شهر‌ها تصریح کرد: هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها بنا به درخواست وزارت کشور و با توجه به ظرفیتی که وزارت کشور برای برگزاری انتخابات الکترونیک در اختیار داشت با برگزاری الکترونیک انتخابات در ۸ کلان‌شهر و ۱۶ مرکز استان موافقت کرده است.

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها افزود: انتخابات در شهر‌های مشهد، شیراز، کرج، اهواز، کرمانشاه، قم، اصفهان، تبریز، بوشهر، بیرجند، قزوین، بندرعباس، شهرکرد، زنجان، یاسوج، همدان، ارومیه، رشت، بجنورد، سمنان، گرگان، ایلام، خرم آباد و ساری به شیوه الکترونیک برگزار خواهد شد.
 
نام نویسی داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا

نماینده پلدختر خاطرنشان کرد: پیش از این و در جریان نام نویسی داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی کشور با درخواست وزارت کشور برای ثبت نام مجازی داوطلبان موافقت کرده بود.

به گفته وی، این هیأت با برگزاری انتخابات الکترونیک در شهر تهران به دلیل برگزاری همزمان ۴ انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مخالفت کرده است.

روز جمعه ۲۸ خردادماه آینده چهار انتخابات در ایران برگزار می‌شود که سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در آن به صورت سراسری خواهد بود، اما بطور همزمان، انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز در چند استان انجام خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۵اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۳۰۸۳۸۳، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
الکترونیک شدن به شرط زور!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین