پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
هر روز لیستی و هر روز انتشار اسامی گروهی و جماعتی جویای نام (شاید احساس تکلیف کرده). این بار لیستی به دست رسانه رسیده که مدعی نامزد‌های اصلی و شاخص چهار ضلعی اصولگرایان است. چند نفر از این افراد اصول بودجه را می‌دانند؟ چند نفر از این عزیزان با برنامه‌ریزی راهبردی و سناریوسازی، آشنایی کافی دارند؟ چند نفر از این نامزد‌ها فهم علمی- تجربی از مدیریت شهری دارند؟ چند نفر از این شاخص‌ها، قانون اساسی را برای ۱-۲ بار مطالعه کرده اند؟ .... جمع کنید این بازار مکاره را.
شعار سال: هر روز لیستی و هر روز انتشار اسامی گروهی و جماعتی جویای نام (شاید احساس تکلیف کرده). این بار لیستی به دست رسانه رسیده که مدعی نامزد‌های اصلی و شاخص چهار ضلعی اصولگرایان است. چند نفر از این افراد اصول بودجه را می‌دانند؟ چند نفر از این عزیزان با برنامه‌ریزی راهبردی و سناریوسازی، آشنایی کافی دارند؟ چند نفر از این نامزد‌ها فهم علمی- تجربی از مدیریت شهری دارند؟ چند نفر از این شاخص ها، قانون اساسی را برای ۱-۲ بار مطالعه کرده اند؟ .... جمع کنید این بازار مکاره را.

نامزد‌های شاخص چهارضلعی شورای تهران

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از انصاف نیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
شورای شهر هم همیشه در تهران با معضلات زیادی انتخاب گرفته و مردم از هیچ دو طیف رضایت ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین