پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۳۹۵۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
دفتر و دستکی تشکیل شده است برای استفاده از فارغ التحصیلان ممتاز. بعد فلانی و فلانی می‌روند و صاحب امتیاز می‌شوند و به زمین و زمان هم فخر می‌فروشند که بله، ما هم جزو نخبگان و ممتاز‌ها بودیم. در واقع، مشکل شد دو تا. یکی ورود پخمه به جمع نخبگان و دوم عدم استفاده درست از نخبه واقعی. نخبه واقعی صاحب استعداد هم وقتی اوضاع را این گونه می‌بیند، ترجیح می‌دهد که کشور را ترک کند و برود. به ادعای قاضی‌زاده هاشمی، وقتی در کشورمان می‌خواهیم یک جراح اعصاب تربیت کنیم از دوره دانشجوی‌اش تا زمانی که جراح شود حدود صد و پنجاه میلیارد تومان از پول کشورمان برای این فرد هزینه می‌شود.
شعار سال: قاضی زاده پیرامون وضعیت تاسف بار دانشگاه شریف و امیرکبیر مطالبی را عنوان کرد که باعث تاسف است.

دانشگاه شریف و امیرکبیر درست شده اند برای اینکه فرزندان نابغه ما را پیدا کنند، با پول جمهوری اسلامی ایران تربیت شوند و بعد بروند کارگر آمریکایی‌ها شوند.

یک سامانه‌ای طراحی شده که بچه‌های باهوش کل ایران رو شناسایی و به دانشگاه‌های شریف و امثال آن بیاورد و از آنجا هم تحویل خارجی‌ها بدهیم.

وقتی در کشورمان می‌خواهیم یک جراح اعصاب تربیت کنیم از دوره دانشجویش تا زمانی که جراح شود حدود صد و پنجاه میلیارد تومان از پول کشورمان برای این فرد هزینه میشود تا به یک جراح اعصاب تبدیل شود بعد همین فرد زمانی که وقت خدمتش به مردم ایران می‌شود از کشور می‌رود.

تعداد بازدید : 7

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از بیداری ملت
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
فارغ تحصيلان ممتاز در ايران راهي جز خارج شدن از ايران ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین