پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۶۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
رییس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه با اظهار نظر‌های غیر کارشناسی منابع پایدار سال ۱۳۹۵ را ۲۰ درصد و سال ۱۳۹۹ را ۳۰ درصد اعلام کرده‌اند افزود: در حالی که صرفاً تفاوت تملک دارائی مالی دو سال مذکور به میزان ۱۰ هزار میلیارد تومان است و معلوم نیست تغییر رویکرد مدیریت شهری پنجم در اجرای طرح تفضیلی در مقایسه با روال شهر فروشی و باغ کشی دوره قبل در کجا منظور شده است.
شعار سال : به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمود میرلوحی در دویست و نودو یکمین جلسه شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود خطاب به پیروز حناچی شهردار تهران گفت: اطلاع دارید که طبق ماده دوم طرح جامع درآمد‌های پایدار مصوبه شورا منابع پایدار دارای تعریف معینی شامل تداوم پذیری، مطلوب بودن و انعطاف پذیری است تا برای وصول آن، بتوان برنامه ریزی‌های اجرایی لازم را تعریف کرد.

او یادآور شد: به رغم اینکه چند بار از همکاران محترم خواسته‌ام که مبتنی بر تعریف معین و مقایسه عملکرد شهرداری در سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۹ مشخص کنند که طی دوره پنجم چه تغییری در ساختار و عملکرد شهرداری در حوزه تامین منابع پایدار حاصل شده است، متاسفانه با اظهار نظر‌های غیر کارشناسی منابع پایدار سال ۱۳۹۵ را ۲۰ درصد و سال ۱۳۹۹ را ۳۰ درصد اعلام کرده‌اند.

میرلوحی عنوان کرد: در حالی که صرفاً تفاوت تملک دارائی مالی دو سال مذکور به میزان ۱۰ هزار میلیارد تومان است و معلوم نیست تغییر رویکرد مدیریت شهری پنجم در اجرای طرح تفضیلی در مقایسه با روال شهر فروشی و باغ کشی دوره قبل در کجا منظور شده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: لذا انتظار دارم شهردار تهران دستور دهد تا اصلاحات کارشناسی انجام و گزارش آن جهت اطلاع شورای شهر تهران اعلام گردد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شورای اسلامی شهر تهران، تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۱۴۰۹، shoratehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین