پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۷۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
مسئول روابط عمومی سپاه همدان با اشاره به اقدامات اعضای جریان انحرافی «عرفان حلقه» گفت: تعدادی از اعضای جریان انحرافی عرفان حلقه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه همدان دستگیر شدند.
شعار سال: علی‌اکبر کریم‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری تعدادی از اعضای عرفان حلقه در همدان خبر داد و اظهار داشت: پاسداران گمنام امام زمان (عج) در این عملیات اقدام به دستگیری و احضار ۸ نفر از فعالان فرقه انحرافی عرفان حلقه در سطح استان کردند که پرونده آنان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی استان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات این افراد که با ادعا‌های واهی همچون فرادرمانی، شفابخشی، جاذبه درمانی، تشعشع دفاعی و ... فعالیت غیرقانونی داشتند گفت: اقدامات این جریان انحرافی منجر به آسیب‌های روحی و روانی در افراد، انحراف اعتقادات و در نتیجه فروپاشی خانواده‌ها شده است.

کریم‌پور عنوان کرد: از مردم فهیم استان درخواست داریم تا ضمن بالا بردن هوشیاری خود نسبت به فعالیت‌های انحرافی فعالان عرفان‌های نوظهور در محیط پیرامونی خود، هرگونه برپایی کلاس، تجمع و فعالیت‌های افراد در این خصوص را ازطریق تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین (ع) همدان اطلاع رسانی کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۱۳اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:entekhab.ir، ۶۱۵۹۰۴
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
در عصر جدید بهتر است مردم اطلاعات خود را بروز رسانی کنند خرافه با این مملکت چه ها ک نکرده...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین