پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۱۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
بانک پاسارگاد پیرو وظایف اجتماعی خود در کلیپی هشدارآمیز، اقدام به اطلاع رسانی راجع به کلاهبرداری افراد سودجو از طریق اجاره کارت بانکی نموده است.فعالیتی که علی الظاهر می تواند برای بعضی ها منبع درآمدی بی دردسر تصور شود،بستری را فراهم می سازد که از طریق آن کلاهبرداران از این کارت ها، در اعمال مجرمانه استفاده می کنند اما مسئله این است که قانون به سراغ صاحب‌حساب می‌آید و در واقع اجاره‌دهندۀ کارت بانکی به‌عنوان مجرم شناخته‌ می شود. پس باید هوشیار بود.
شعار سال: این یک نمونه از تبلیغات افراد سودجو برای ترغیب و وسوسهٔ افراد ناآگاه است.
تعداد بازدید : 103
کلاهبرداران با سوء‌استفاده از ساده‌انگاری برخی افراد و وعده‌های دروغین پرداخت میلیونی، کارت بانکی آن‌ها را اجاره می‌کنند.

پس از استفاده در کلاهبرداری‌های مختلف و اعمال مجرمانه در سایت‌های قمار و شرط‌بندی و جریانان پولشویی، ردپای خود را پاک می‌کنند.
آنگاه قانون به سراغ صاحب‌حساب می‌آید.
اجاره‌دهندۀ کارت بانکی به‌عنوان مجرم شناخته‌شده و علاوه بر مشارکت در جرم کلاهبرداری، به جرم پول‌شویی و تحمل مجازات مقرر نیز محکوم می‌شود.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی بانک پاسارگاد
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
مگه اینکه بانک پاسارگاد بتونه در این زمینه کمکی به اگاهی مردم بکنه وگرنه باقی بانک ها خوابت تشریف دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین