پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۰
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در برخی روایات آماده که عید فطر، شبیه‌ترین روز به قیامت است، تصریح کرد: انسان وقتی پس از یک ماه بندگی در روز عید برای نماز از منزل خارج می‌شود، باید به یاد صحنه روز قیامت بیفتد.

شعار سال: آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی در مراسم معنوی عید سعید فطر، با اشاره به اینکه عید فطر، بازگشت به فطرت است، اظهار کرد: فطرت آن زیبایی‌هایی است که انسان می‌تواند به دست بیاورد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه امور فطری، اموری است که انسان را به همه زیبایی‌های واقعی دعوت می‌کند، افزود: زمانی که انسان به زیبایی‌ها دست یابد، از زشتی‌ها نفرت پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: انسان در ماه مبارک رمضان، تلطیف روح پیدا کرده، تربیت شده و برای درک بسیاری از حقایق آماده می‌شود.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه ماه رمضان، روح انسان را پالایش می‌کند، تاکید کرد: این ماه مبارک، به انسان آراستگی می‌دهد و در نتیجه روح هم به خواسته‌های معنوی خودش می‌رسد.

وی مهمترین خواسته‌های معنوی انسان را رسیدن به توحید، ارتباط با خدا و روح پرستش به حق دانست و گفت: انسان به برکت ماه مبارک رمضان می‌تواند به مهمترین امر فطری یعنی شناخت توحید برسد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: عید فطر، بازگشت به حقیقت توحید است و انسان را تربیت می‌کند.

وی به تفاوت مهمانی بشری و مهمانی الهی اشاره و خاطرنشان کرد: در مهمانی الهی که ضیافت الله نام دارد، برعکس مهمانی انسان‌ها، سخن از نخوردن و امساک بوده و نتیجه آن نیز، تقویت روح بندگی در انسان‌ها است.

آیت‌الله رمضانی اضافه کرد: انسان اگر در ماه مبارک رمضان به همه دستورات الهی توجه کند، می‌تواند به بهترین شکل، به رشد معنوی برسد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهششت ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۲۰۷۸۸، www.diyarmirza.ir.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
اي كاش تونسته باشيم سهم كوچكي از بركات بزرگ اين ماه عزيز داشته باشيم و سرنوشت مون رو عوض كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین