پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۳۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شهرداری برنامه‌ای برای تغییر ساختاری و تاریخی بلوار کشاورز ندارد.

شعارسال : سیدجعفر تشکری‌هاشمی درباره راه‌اندازی خطوط ویژه اتوبوس در مسیر میدان هفت تیر-صادقیه و دخل و تصرف در فضای بلوار کشاورز، اظهار داشت: هیچ‌کاری به لحاظ ساختاری در این مسیر انجام نمی‌شود فقط قرار است اتوبوس‌های با کیفیت‌تری خدمات‌رسانی داشته باشند.

وی ادامه داد: کیفیت خط میدان هفت تیر-صادقیه ارتقا پیدا می‌کند و سرفاصله‌ها سرویس‌دهی اتوبوس‌ها کمتر می‌شود بنابراین قرار نیست خیابان، پیاده‌راه یا فضای سبزی به محل عبور اتوبوس‌های این خط اختصاص یابد و تغییر ساختاری و تاریخی در این مسیر رخ دهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: ارتقای کیفیت امری است که شورای شهر و مردم از ما مطالبه دارند و کسی اعلام نکرده که خدمات بی کیفیت ارائه شود. در این راستا برخی از معابر و خطوطی که سرویس‌دهی مطلوبی در احد انتظار مردم ندارند مورد توجه واقع می‌شود.

 طی روزهای اخیر اخباری درباره اعمال تغییر در بلوار کشاورز (که یکی از مسیرهای خاطره‌انگیز و تاریخی شهر تهران محسوب می‌شود) به منظور ایجاد خط ویژه اتوبوس‌ منتشر شده بود.

به گفته تشکری‌هاشمی؛ این خط جزء خطوط فرامنطقه‌‌ای شهر تهران محسوب می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار یکشنبه 17 آبان 1394 ، کد مطلب : 910273 : www.tasnimnews.com

خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین