پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۵۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: اتاق بازرگانی استان قزوین با تشکیل کمیسیون ویژه بصورت رسمی فعالیت خود را به عنوان حامی کسب و کار‌های حقیقی استان در منطقه ویژه اقتصادی تاکستان آغاز کرده است.

شعار سال:در قزوین، مهدی بخشنده با اشاره به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان گفت: بخش خصوصی برای شکل‌گیری منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین افزود: با استفاده از فرصت منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان می‌توان زمینه افزایش صادرات کالاهای تولیدی و رونق بخش تولید را در منطقه فراهم کرد.

وی ابراز کرد: تسهیلات گمرکی این منطقه می‌تواند به توسعه صادرات و تولید کمک شایانی کرده و شرکت‌ها نیز می‌توانند بدون پرداخت حقوق و عوارض، کالاهای خود را وارد این منطقه ویژه کرده و هنگام ترخیص کالا از این منطقه اقتصادی به قلمرو گمرکی کشور به افزایش ارزش افزوده کمک کنند.

این مسئول ادامه داد: اتاق بازرگانی قزوین بعنوان نماینده بخش خصوصی در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" با تشکیل کمیسیون ویژه در این زمینه بصورت رسمی فعالیت خود را به عنوان حامی کسب و کارهای حقیقی استان در منطقه ویژه اقتصادی تاکستان آغاز کرده و در این راستا ضمن تعامل با دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان قانونی مردم، پذیرای طرح‌های پیشنهادی تمامی فعالان بخش خصوصی در استان است.

بخشنده گفت: با شکل گیری منطقه ویژه اقتصادی در استان قزوین زمینه ایجاد اشتغال بالا و رونق اقتصادی منطقه مهیا خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۷۹۱۹۹، www.ilna,news.ir.

 
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
در بیشتر شهرها منطقه ویژه اقتصادی تقریبا وجود دارد ولی اینکه چطور بهره‌برداری از آن صورت بگیرد مهم است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین