پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
بانک پاسارگاد در عمل به عنوان یکی از نهاد‌های اقتصادی پیشرو در عرصه مسئولیت اجتماعی توانسته خدمات بسیاری را ارائه دهد، یکی از حوزه‌های مهم مورد توجه این بانک ساخت مدرسه و توجه به آموزش نسل آینده کشور است.بانک پاسارگاد در ادامه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، مدرسه‌ای ۶ کلاسه را در روستای زبید دبات از توابع شهرستان شوش استان خوزستان افتتاح کرد.
شعار سال: بانک پاسارگاد در ادامه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، مدرسه‌ای ۶ کلاسه را در روستای زبید دبات از توابع شهرستان شوش استان خوزستان افتتاح کرد.
افتتاح مدرسه در روستای زبید دبات استان خوزستان توسط بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد در عمل به عنوان یکی از نهاد‌های اقتصادی پیشرو در عرصه مسئولیت اجتماعی توانسته خدمات بسیاری را در این حوزه به ملت عزیزمان ارائه دهد، یکی از حوزه‌های مهم مورد توجه این بانک ساخت مدرسه و توجه به آموزش نسل آینده کشور است.
 
به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، طی مراسمی که با حضور جناب آقای دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد، مهندس علی قربانی مدیر کل سازمان نوسازی مدارس استان خوزستان، مسئولان آموزش و پرورش منطقه، جمعی از مسئولان محلی و مدیران ارشد بانک‌پاسارگاد برگزار شد، مدرسه پاسارگاد که توسط بانک‌پاسارگاد، در روستای زبید دبات ساخته شده است، در تاریخ ۴ خرداد ماه افتتاح شد. این مدرسه ۶ کلاسه در سه مقطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه امید‌های آینده کشور عزیزمان ایران را پرورش می‌دهد.
افتتاح مدرسه در روستای زبید دبات استان خوزستان توسط بانک پاسارگاد
بیشتر بخوانید: 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه اینترنتی فراز، تاریخ انتشار:۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر:---، www.faraz.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین