پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۷۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
دبیرکل جهادگران ایران اسلامی، گفت: شورای شهر پادگان و حیات خلوت سیاسیون نیست، بلکه شورای شهر جای نخبگان، متخصصین و کارشناسان است. وهاب عزیزی که مجموعه سیاسی او با آماده‌سازی یک لیست ۲۱ نفره خود برای ورود به انتخابات شورای اسلامی شهر تهران آماده کرده است، با تاکید بر انتخابات یک شهردار غیرنظامی و غیرسیاسی برای تهران، گفت: جهادگران در صورت کسب رای اکثریت در انتخابات ۱۴۰۰ اجازه نخواهند داد که مدیریت شهر تهران به دست افراد غیرمتخصص، کم‌سواد و فاقد تجربه مدیریت شهری بیافتد.
شعار سال: وی در ادامه با اشاره به تجربه‌های گذشته که در این جریان سیاسی رخ داده است، تصریح کرد: شهرداری کلانشهر تهران در ادوار گذشته مورد تاخت و تاز ورشکسته‌های سیاسی و بازنشسته‌های نظامی قرار گرفته بود که امروز آثار آن را در چهره تک تک پرسنل شهرداری که در برخورد مستقیم با این افراد قرار داشتند، می‌توان دید.
 
حضور چهر‌های نظامی و سیاسی در جایگاه مدیریت ارشد شهرداری
 
حضور چهر‌های نظامی و سیاسی در جایگاه مدیریت ارشد شهرداری و به دنبال آن وارد کردن بی حساب و کتاب مدیران مهاجر و فصلی خارج از شهرداری، دستاوردی جزء خرابی برای شهر و یاس و نا امیدی برای پرسنل و مدیران میانی شهرداری نداشته است.

دبیرکل جهادگران در ادامه اظهار داشت: در یک مقطع زمانی پرسنل شهرداری به هر مدیری که از ستاد می‌آمد، ناخودآگاه و طبق عادت سردار خطابش می‌کردند. جایگاه سرداری خیلی والاست و سرداران خیلی عزیز هستند به شرطی که سر پست و خدمت تعریف شده خودشان باشند. فضا به قدری محیا و مشابه فضای نظامی شده بود که پرسنل شهرداری هر لحظه انتظار داشتند که آن‌ها را در محوطه شهرداری به خط کنند و نظام جمع بدهند. جلسات اداری نیز به سبک نظامی اداره می‌شد. یک نفر دیکته می‌کرد و بقیه نت بر می‌داشتند و کسی جرات سوال و توضیح نداشت.

وی افزود: در مقطع دیگری نیز شورای شهر سرگرم بازی‌های سیاسی، آرزونگاری و سیر و سلوک در کتاب‌های خاک خورده شدند که نتیجه آن رها شدن اولویت‌های شهر بود.

عزیزی در پایان بیان کرد: در ایام تبلیغات قانونی، نامزد‌های مجموعه جهادگران از طریق شبکه انتخابات جهادگران نیوز و به صورت پخش زنده مفصل با مردم صحبت خواهند کرد و امیدوار هستند که به کمک مردم بر روال غلط چند دهه اخیر در انتخابات شورای شهر و بعد از آن انتخاب شهردار تهران خط بطلان بکشند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۸۵۹۶۰، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
0
0
بله متاسفانه .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین